Rožnovské lázeňské slevy

Otázky a odpovědi



Pokud zaplatím, kdy a jak získám voucher?

Pokud řádně proběhne platba, systém automaticky generuje voucher, který Vám přichází na mail, který jste nám ve Vašem přihlášení uvedli.

Co dělat, když mně voucher nepřišel

Platba převodem trvá běžně 48 hodin, vložením na účet 24 hodin pracovních dní. Pokud ani den po té Vám voucher nepřijde, pak nám údaje o zaplacení zašlete na mail: recepce@roznovskepivnilazne.cz nebo recepce@morskelazne.cz podle toho, zda se jedná o mořské nebo pivní lázně. Není se čeho obávat, obě firmy provozují Rožnovské pivní lázně s.r.o. v Rožnovském pivovaru.

Pokud jsem omylem zaplatit dvakrát nebo zcela jinou částku nebo uvedl jiný variabilní symbol?

Žádný problém. Napište nám informace o platbě a my Vám částku samozřejmě co nejrychleji vrátíme. V případě chybného variabilního symbolu nám tuto skutečnost rovněž uveďte do mailu a my omyl napravíme.

Chci zaslat dárkový certifikát.

Žádný problém. Stačí nám poslat do e-mailu Váš voucher například i s textem věnováním a kdo daruje komu (není to podmínkou) a informací, že žádáte zaslat dárkový voucher buď elektronicky nebo poštou (zadarmo) a my Vám ho zašleme v nejkratší možné době.

Mám peníze z FKSP a chci je u Vás utratit?

Děkujeme za důvěru! Pošlete nám mailem fakturační údaje a částku, kterou u nás chcete utratit, popř. doprovodný text, který je Vaší účtárnou vyžadován a my Vám fakturu elektronicky nebo poštou, podle toho, jak si budete přát, rádi zašleme.

Chci si dokoupit procedury nad rámec voucheru nebo si chci prodloužit ubytování.

Pokud nám tuto skutečnost napíšete mailem, procedury nebo prodloužení pobytu Vám samozřejmě, pokud je to z rezervačních důvodu možné, poskytneme a zaplatíte je až na recepci lázní po příjezdu.



Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.